Referenciák ::                           Linkek ::    Sitemap ::Tel:06-1-405-3210 Fax:06-1-405-3210:: E-mail

Kezdőlap Termékeink Cégünkről Újdonságok Ajánlatkérés Kapcsolat

Termékeink Menü

Csörlőzési felszerelés ::

  Csörlők Warn
Csörlők Tabor
Csörlők Pullzall/mobilcsörlő és emelőcsörlő/
Csörlőkhöz rádiós távirányítók
Csörlő kiegészítők
Csörlő felszrelő készletek
Multi-Mount rendszer
..........................................................

Elektromos berendezések ::

 

ENGEL Hűtőládák
Waeco Hűtőládák
Elektromos berendezések
OPTIMA Akkumlátorok
Mastervolt Akkumlátorok
ARB/VIAIR Kompresszorok
WARN / HELLA / SIRENA Fényszórók

..........................................................

Kültéri Felszerelés ::

  Hi-Lift
Kiegészítők külső munkákhoz
..........................................................

Belső Felszerelés ::

  Scheel-mann ülések
Platódobozok
Fiókrendszer
ARB Tetőkonzol
Puskatartó
..........................................................

Külső Felszerelés ::

 

African Outback / ARB / Thule csomagtartók
Safri Snorkel levegőszűrő
WARN lökhárító, védő lemezek
Platóbélések
ARB keménytetők
SMARTOP
Haspácél
Vonóhorog
Tetősátrak
Hótoló+sószóró
Üzemanyagtankok
Gallytörő rácsok és egyéb rozsdamentes kiegészítők

..........................................................

Futómű-felszerelés ::

  ARB Differenciálzárak
Tengelyek / Szabadonfutók
OME futóművek
T-Suspension
KONI lengéscsillapítók
Kerekek
Nyomtáv szélesítő
EXTRÉM Erősített kuplungok terepjárókhoz

..........................................................

Állófűtés ::

  Levegős készülékek
Vizes készülékek
..........................................................

ATV Quad kiegészítők

  Csörlők
Csörlő kiegészítők
Csörlő felszerelő készletek
Első lökhárítók
Hótolók

OME Futóművek ::

OME
   

OLD MAN EMU futóműszettek - Ausztráliában készültek  

Ausztrália egy olyan ország, ahol a robusztus, erős Off-Road járműveket igazán kihasználják. Ez az OME futóművek szülőhazája. A terepjáróknak állított követelmény először is a biztos úttartás extrém útviszonyok között, a lehető legnagyobb raksúly szállítása és ezeken kivül a magas utazási komfort igénye.

Az OME futóművek - amelyek zseniális kombinációi a rugóknak és a lengéscsillapítóknak - úgy szabályozzák a híd mozgását, hogy mind a négy kerék (még extrém útviszonyok között is) mindig érje a talajt. A jármű terepjáró képessége rendkívülien megnövekszik a vezetési biztonság csökkenése nélkül, sőt az utazási kényelem még növekszik is. Az elmúlt 14 évben 100.000 terepjáróba szerelték be az OME lengéscsilapítókat, ebből 20.000 komplett futóművel lett felszerelve. Egy termék, ami bravúrosan kiállta a próbát!
Az OME piacvezető Ausztráliában a 4x4 járművek futóműalkatrészeinek tekintetében.

   
Ome

Ome

OME futóműalkatrészek

..................................................................................................................................................................................................

OLD MAN EMU komplett futómű

A rugók és lengéscsillapítók számtalan kombinációjának köszönhetően mindenki megtalálhatja a számára megfelelő futóműösszeállítást. Ha például valakinek nehéz felszerelések - mint csörlő, gallytörő stb. - vannak előre felszerelve, de hátul semmi túlterhelés nincsen, úgy keményebb kivitelt kell választani előre és lágyabbat hátra a megfelelő összhangot megtalálva. Ezt úgy kell kivitelezni, hogy az autó mindig egyenesen álljon és ne rontsa a menettulajdonságokat. Ezért előnyös, ha megkérdez minket vagy egy hivatalos OME-forgalmazót, hogy mi a megfelelő megoldás. A magasítás mértéke mindig állandó terhelésnél értendő, ezért nem szabad kemény futóművet használni, ha a minimálisan megadott terhelés nem teljesíthető.

   

Komplett laprugós

Komplett laprugós
futóműszett Toyota Hiluxhoz

Spirálrugós futómű Patrol GR

Spirálrugós futómű
Patrol GR

..................................................................................................................................................................................................

Miért OLD MAN EMU rugók?

Minden gépkocsigyártó megpróbál a szériafutóműveknél kompromisszumot kötni.
Ez úgy néz ki, hogy a gépkocsinak tele uatsokkal az autópályán és a terepen is megfelelőnek kell lennie. Természetesen vannak speciális elvárások is a 4x4 járművekkel szemben, mint például utánfutót húzni, vagy nehéz kiegészítőket (ami lehet csörlő, gallytörőrács stb.) megtartani terepen is, ahol fontos kérdés a rugóút.
A rugókat teljes terhelés alatt tesztelik, pontosan az eredeti rugók helyére szerelve.
Az OLD MAN EMU ezeket az igényeket teljes mértékben kiszolgáló megoldásokat kínál. Minden autótípushoz legalább kétféle rugót és lengéscsillapítót ajánl hidanként, melyeknek különböző rugózási mutatójuk van. Csak így lehet a 100%-os megoldást elérni.
Az OLD MAN EMU kétfokozatú rugói biztosítják a vezetés közbeni kényelmet attól függetlenül, hogy az autó tele van-e rakodva vagy sem.
A "kétfokozatú" rugóknak köszönhetően komfortosan autózhat üresen ugyanúgy, mint megrakodva.
Mindezekhez a rugókhoz előállított az OLD MAN EMU egy speciális poliuretán perselyt, amely a laprugó rugószemébe való. Ezek a deformációszegény perselyek meghosszabbítják a rugó élettartamát.

   
..................................................................................................................................................................................................

OLD MAN EMU visszacsuklást megelőző, zsírozható rugópánt

 

A visszacsuklást megelőző rugópánt megakadályozza a perselyek beszorulását és növeli az autó kezelhetőségét, továbbá megakadályozza a rugók visszacsuklását.

..................................................................................................................................................................................................
rugo

Spirálrugók

Az OLD MAN EMU spirálrugók is meglehetősen pontosan alkalmazkodnak a mindenkori vezetési körülményekhez.
A különböző hosszúság mellett a spirálrugók különböző mennyiségben is szállíthatók. Minden OLD MAN EMU rugó egy úgynevezett "SHOT PEENING" vizsgálaton megy keresztül. Ez egy olyan eljárás, ami az anyag és a rugózás élettartamát növeli. Ezen kívül minden rugó szállítás előtt egy teljes teszten megy keresztül.

A különböző rugókeménységek biztosítják az autó egyenletes rugózását. Az NC-kezelt szerszámok kezeskednek a mindig azonos minőségért. A "SHOT PEENING" biztosítja a 100%-osan megnövekedett élettartamot.

..................................................................................................................................................................................................

OLD MAN EMU kiegészítő perselykészlet

A fent említett OME minőségben, ugyancsak poliuretánból készült perselykészlet az eredeti pótlására. A megadott rendelési számok mindig egy szettet tartalmaznak.

   

..................................................................................................................................................................................................

"OLD MAN EMU - NITROCHARGER" - a legjobb 4x4 lengéscsillapító

 

 

Az OLD MAN EMU kizárólag 4x4-es járművekhez gyárt 2 csőrendszerű lengéscsillapítókat. A 2 csöves lengéscsillapítók előnye a dugattyú és a futópersely jobb védelme a külső sérülésektől. Jellemzi még a használatban való jobb összehangolódás, a szétválasztó-szelep a húzási-összenyomási fázisban, de a megnövekedett űrtartalom következtében nagyobb olajmennyiség is szükséges.
A 7 bar nyomással feltöltött nitrogáz-töltet minimalizálja a habosodást. További nagy előnye a Nitrogázas családnak az, hogy ahol lehetséges ott a lengéscsillapító hosszabb, mint a gyári. Némely modellnél ez több mint 50 mm, ami plusz terpesztést jelent.
A legtöbb 4x4-es járműhöz a legnagyobb variációban szállítható az OME Nitrocharger lengéscsillapító

Speciális kétcsövű gázos lengéscsillapító, alacsony nyomásbázissal. A meghosszabbított gátlótengely lehetővé teszi a jobb hídmozgást. Jelentős kényelemjavulás ellentétben a hagyományos egycsöves gátlókkal szemben.
Ha gödör gödröt követ, a gátló magától nem engedi utána a szintet, és a következő előnyeit mutatja a rendszernek:

Az OLD MAN EMU mérnökei sok éves tapasztalatukat felhasználva fejlsztették ki ezt a csúcsminőségű terméket a 4X4 járművekhez.

-
Extra hegesztés a rögzítőszemen vagy tengelyen a megfelelő stabilitás érdekében
-
  Extraerős 18 mm-es tengely. Extra kezelésű felület a csekély kopás érdekében.
-
  Kőfelverődés elleni védelem, védi a hengert és a tömítéseket.
-
  A csúszócsapágy és "Multilip"-tömítés megakadályozza a kopást és a melegedést.
-
  Az alacsony nyomású hidrogéngáz megakadályozza a habzást és a szálazódást.
-
  Nagy, 35 mm-es henger 4-utas visszacsapó szeleppel.
-
  A kétcsövűség nagyobb olajbefogadó-képességet enged, védi a mozgó alkatrészeket a sérüléstől.
-
  Egyrészes, 7-utas nyomásszelep. A könnyű vezetés érdekében fontos.

 

 
- nem habzik fel
-   nem szálazódik
-   nem engedi utána a rugózást
..................................................................................................................................................................................................

OLD MAN EMU LTR lengéscsillapító

A modern Off-Road autók egyre nagyobb teljesítménye, az erősödő motorok és az egyre hosszabb spirálrugós futóművek megjelenésével megnőtt az igény a nagyobb teherbírású lengéscsillapítókra is.
Az eredmény az LTR lengéscsillapító nagyobb olajmennyiséggel, de változatlan beépítési paraméterekkel, egy pót olajtartály közbeiktatásával. A kiegyenlítő tartály egy másik henger, amiből az olaj és a gáz 100%-osan cserélődik.
Az olajmennyiség megnövekedésének köszönhetően az extrém körülmények között keletkező problémák 75%-át ki lehet küszöbölni, pl. úgy mint: túlmelegedés stb. Ezzel a megoldással az OME ötvözte az 1 és a 2 csöves lengéscsillapítók előnyeit. Vadonatúj az LTR (Long Travel Remote) lengéscsillapító az OME-tól. Ezt már több mint öt éve gyártja és szereli az OME.
Különlegessége a különálló gáztartály, ami a lengéscsillapító rendkívüli igénybevétele esetén is tartósabbá teszi azt.
Ha a használó Off Road versenyen vesz részt vagy csak egyszerűen még jobb lengéscsillapítót szeretne, akkor az LTR az ideális választás.

A gáztartály különböző nyomással kerül feltöltésre attól függően, hogy komfortos vagy sportos autózásra használják. (Csak hidrogéngázzal tölthető).Az ára más külsőtartályos lengéscsillapítóval összehasonlítva szenzációs. Minden spirálrugós autóhoz szállítható lesz. Jelenleg a következő típusokhoz kapható: Toyota HDJ80, Land Rover Defender, Land Rover Discovery, Patrol GR, Range Rover.
..................................................................................................................................................................................................

OLD MAN EMU kormányrezgés-csillapító

Az OME kormányrezgés-csillapítót a kerekek által keltett vibráció csökkentésére, az autó kezelhetőségének javítására fejlesztették ki. Az OME kormányrezgés-csillapító megakadályozza a kormány agresszív mozgását a rossz úton, anélkül, hogy befolyásolná a kerekek visszakormányzását. kilencfokozatú szelep az optimális teljesítmény érdekében 15 mm-es dugattyú - nagyobb mint az eredeti fém ütődésgátló - védi a dugattyúk szárát 35 mm-es dugattyú és furat - nagyobb olajmennyiség duplacsöves design - védi az alkatrészeket a kőfelverődéstől multilip-tömítés - olajveszteség elleni védelem gyári rögzítési pontok - az egyszerű beépíthetőség érdekében az eredeti pontokhoz.

OLD MAN EMU futómű beépítés után

Milyen kerékméretet tudok most már felszerelni? Ezt és ehhez hasonló kérdéseket lehet hallani, amikor futóműszettről esik szó. Válaszunk mindig a következőképpen kell, hogy hangozzon: "minden olyan méretet, amelyre a TÜV-jóváhagyás lehetőséget ad." A FULDA-val azon dolgozunk, hogy bejegyezhető legyen egy különleges kerékméret is. A megemelésnek köszönhetően nyert helyre nagyobb kereket felszerelni egyszerű. Ez akár 1-3”-lal nagyobb kerék felszerelését is lehetővé teszi, de ezt addig ne tegye, amíg jóváhagyása nincsen rá. Modellenként és kerékméretenként változó, költséges vizsgálatokat kell elvégeztetni ehhez a bejegyzéshez. Az első típusok, amelyek azt a jóváhagyást megkapták, a Mazda/Ford Ranger Pickup és a Nissan Patrol Y61. A Mazda 7x16 alufelnivel, Fulda Tramp Track gumival szerelhető, melynek mérete 255/85R16. A Nissan 8x16 alufelnivel és Fulda Tramp Track 315/75R16 méretű gumival szerelhető.

..................................................................................................................................................................................................

OLD MAN EMU Torziós rugó

Vadonat újak kínálatunkban az OME torziós rugók. Az OME már évekkel korábban felismerte az igényt egy jó minőségű torziós rugó pótlására. Erre a feladatra a legalkalmasabbnak azt a gyárat találta, ahonnan a Toyota, a Nissan és az Isuzu rugói kerülnek ki. Alapvető felhasználási területe az erősített torziónak a kiegészítő terheléssel ellátott terepjárók köre, ahol nehéz csörlőt, lökhárítót szereltek fel. Ezeknél az autóknál eddig a gyári rugót feszítették meg jobban, ami a torziós rugó idő előtti elfáradásához vezetett.
A konkurenciával való összehasonlítás során arra következtetésre jutottak, hogy a legoptimálisabb megoldást a rugó kb. 15%-os megerősítése jelenti, ami megfelelő kompromisszumot nyújt a tartósság és a javított futómű összetevök között. Ezzel egyidőben a megfelelő lengéscsillapító komponens is összehangolásra került az új torziós rugókkal.
Alapesetben a torziós rugókat párban értékesítjük, TÜV jóváhagyással együtt. Jelenleg a torziós rugókat a futó japán pickupokhoz, valamint a Toyota J100- hoz szállítjuk.

   
..................................................................................................................................................................................................
   

Az interneten rendelt terméket utánvétellel is postázzuk!!!

Üzletünk címe:

 
1161 Budapest XVI ker Thököly utca 21
 
Tel: 06 1 405 3210
 
Fax: 06 1 405 3210

   

 

Kezdőlap :: Termékeink :: Cégünkről :: Újdonságok :: Ajánlatkérés :: Kapcsolat