A KONI-nál is először kapott helyet a KONI 4x4 programjából a Heavy Track lengéscsillapító család. Ennélfogva a KONI egy régi tradícióra tekinthet vissza a 4x4-es honvédségi gépjárművek tekintetében. Alapjában véve ezek a lengéscsillapítók a nagy termékpalettából csak személyautókhoz és tehergépkocsikhoz voltak kaphatók. Együttműködésünkkel ennek szeretnénk véget vetni.
2004 tavaszától 4x4 programunkban már megtalálhatók a Heavy Track termékek. A lengéscsillapítók különböző kivitelben majdnem mindegyik 4x4-es járműhöz kaphatóak, ami Európában hivatalosan kapható. Ezen kívül az Ausztráliában gyártott, illetve futómű-emeléssel rendelkező járművekhez is tudunk lengéscsillapítót ajánlani. Alapjában véve 3 különböző kivitele van a Heavy Track lengéscsillapítóknak:
1. Az egycsöves, magasnyomású gázzal töltött lengéscsillapítók, ahol nagyon szűkreszabott a beépítési méret vagy a beépítés helyzete, mást nem tesz lehetővé. Megismerhető a megrendelési számról, mely 23-26-tal, vagy 23-30-cal kezdődik.
2. A kétcsöves lengéscsillapítók nyomásmentes kivitele az extrém terhelésekre vannak tervezve, ahol a hosszú élettartam is fontos, illetve a beépítési paraméterek lehetővé teszik a használatát. Megrendelési szám: 23-80, 82, 84, 86, 87, 88, 90.
3. A kétcsöves alacsonynyomású gázos lengéscsillapítók ugyanúgy rendkívüli terhelésre vannak gyártva, de finomabbra, komfortosabbra állítható mint a nyomásmentes, kétcsöves lengéscsillapítók. Megrendelési szám: 23-8040, 8041, 8240, 8640, 8641, 8741.
Egyik fő előnye a kétcsöves lengéscsillapítónak a 4x4-es járművekben való felhasználáskor a kevésbé érzékeny kivitele a külső sérülésekkel szemben.
Az egycsöves lengéscsillapítóknál a váz külső sérülése megakadályozza a dugattyú mozgását. Az összes általunk ajánlott KONI lengéscsillapító kinyúlási fokozatra állítható, némely típusnál beépített állapotban is. Típusonként változóan vannak hagyományos házzal, rugós, vagy gólyalábas kivitelben, csakúgy mint patronos kivitelben.
A SPORT megjelölésű lengéscsillapító háza keményebb összehangolással készült, valamint a RAID megjelölés már nagyon sok távutazó vágya.
Nagyobb ház, nagyobb henger, meglehetősen nagyobb olajtartalom, és egy hidraulikusan szabályozott végkinyúlás a garancia a tartós teljesítményre extrém körülmények között is.
A normálistól nagyobb beépítési mérete a Heavy Track Raid-nek sajnos csak néhány autóba való beépítést tesz lehetővé, mint: Land Rover, Mercedes G, Toyota Landcruiser, Nissan Patrol. |